Geoblog.pl    venividi    Podróże    W dzikie serce Azji - Ałtaj lipiec 2010    Jest nas już pięcioro. I mamy konkretny plan:)

Jest nas już pięcioro. I mamy konkretny plan:)

Polska, Warszawa

W ostatnim czasie sporo się działo.... Mnóstwo rozmów, dyskusji, wątpliwości... I wszystko ciągle w ruchu.
Póki co do mnie, Mirka, i Rafała dołączył Muminek i Grzesiek.
Rozmawiamy już nieśmiało z potencjalnymi patronami medialnymi.
Wyliczyliśmy koszty, zaplanowaliśmy dojazd (tylko czekamy na letni rozkład pociągów), Rafał zaczął się szczepić na kleszcze.
Uznaliśmy, że nasz pobyt w Republice Ałtaj podzielimy na dwie części: trochę czasu spędzimy w paśmie Siewieroczujskim (gdzie chyba wszyscy jeżdżą), resztę w okolicach jezior Multińskich, niedaleko doliny Akkem, ale od strony mniej turystycznej.
Ja się trochę napaliłam na poznanie kultury: namiętnie szukam o różnych etnograficzno-kulturowych atrakcjach i mam głęboką nadzieję, że uda mi się spotkać szamana ;>
Czytam teraz o Ałtajach.
I ze względu na natłok roboty na studiach, trochę zwalniam z planowaniem i organizowaniem...

mirka66 - 2010-04-24 07:56
Witaj.To wspaniale miejsca.Trzymam kciuki aby sie udalo.Bede czekala na wpisy i zdjecia z niecierpliwoscia.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.Wpisalam Cie na liste moich podroznikow.Ja w przyszlam roku chce objechac:Rumunie,Moldawie,Ukraine,Gruzje i dotrzec do Baku,a jak sie uda moze i dalej.POWODZENIA.